Promocje
Kawa rozp. Cappuccino 100g-500g
Kawa rozp. Cappuccino 100g-500g

64,16 zł

Cena regularna: 68,99 zł

szt.
Kawa rozp. Rumowa 100g-500g
Kawa rozp. Rumowa 100g-500g

64,16 zł

Cena regularna: 68,99 zł

szt.
Kawa rozp. Migdałowa 100g-500g
Kawa rozp. Migdałowa 100g-500g

64,16 zł

Cena regularna: 68,99 zł

szt.
Kawa Espresso Premium 100g-1000g
Kawa Espresso Premium 100g-1000g

84,16 zł

Cena regularna: 92,99 zł

szt.
Kawa smakowa na prezent/Zestaw prezentowy kawowy
Kawa smakowa na prezent/Zestaw prezentowy kawowy

52,24 zł

Cena regularna: 54,99 zł

szt.
Kawa Arabica na prezent/Zestaw prezentowy kawowy 4x100g
Kawa Arabica na prezent/Zestaw prezentowy kawowy 4x100g

53,93 zł

Cena regularna: 57,99 zł

szt.
Zestaw Startowy Kaw Smakowych 9x100g Arabica 100% Na prezent
Zestaw Startowy Kaw Smakowych 9x100g Arabica 100% Na prezent

92,14 zł

Cena regularna: 96,99 zł

szt.
Zestaw Startowy Kaw Smakowych 9x100g Arabica 10
Zestaw Startowy Kaw Smakowych 9x100g Arabica 10

86,84 zł

Cena regularna: 89,99 zł

szt.
Zestaw Prezentowy 6x100g Upominkowy
Zestaw Prezentowy 6x100g Upominkowy

68,61 zł

Cena regularna: 72,99 zł

szt.
Santos Brazil 10x1000g Pakiet
Santos Brazil 10x1000g Pakiet

846,21 zł

Cena regularna: 909,90 zł

szt.
Santos Brazil 25x1000g Pakiet
Santos Brazil 25x1000g Pakiet

2 035,90 zł

Cena regularna: 2 274,75 zł

szt.
Kawa Espresso Premium 10x1000g Pakiet
Kawa Espresso Premium 10x1000g Pakiet

799,71 zł

Cena regularna: 859,90 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, mogą Państwo zwrócić produkty bez podania przyczyny. W tym celu prosimy od wysłanie paczki zwrotnej do nas na adres: 

LIK sp. z o.o.

"Radomska Kraftowa Kawa"

ul. Słowackiego 91

26-600 Radom

 

O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ: 

1. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu (do pobrania tutaj: Formularz zwrotu).

2. Paczka powinna być odpowiednio zabezpieczona, koszt zwrotu pokrywa klient we własnym zakresie.

3. Zwroty bez dołączonego formularza nie będą rozpatrywane.

4. Korekta faktury zostanie pomniejszona o koszty logistyczne.*

5. Nie dokonujemy wymiany produktów - aby otrzymać inny produkt, należy złożyć nowe zamówienie. 

* w przypadku gdy w zamówieniu została uwzględniona darmowa dostawa, LIK sp. z o.o. pomniejszy korektę faktury o faktyczne koszty logistyczne poniesione przy wysyłce pierwotnego zamówienia.

 

 

 

 

 

REKLAMACJE

 

W przypadku otrzymania wadliwych produktów, mogą Państwo złożyć na nie reklamację. W tym celu prosimy poinformować o zaistniałej sytuacji w sposób telefoniczny lub mailowy.. Przy kontakcie należy podać ilość reklamowanych produktów oraz opis problemu (zdjęcia). Następnie należy produkty przygotować do przesyłki, podać wymiary oraz wagę paczki oraz wskazać adres odbioru przesyłki. Pracownik firmy LIK sp. z o.o. zamówi kuriera po odbiór wadliwych opakowań.

Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji (do pobrania tutaj: Formularz reklamacyjny).

Reklamacje bez formularza będą rozpatrywane negatywnie.

Państwa przesyłka trafi do działu reklamacji, jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie firma LIK sp. z o.o. zaproponuje odpowiednie rozwiązanie / rekompensatę.

Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócone produkty zostaną odesłane na adres nadawcy, a firma LIK sp. z o.o. naliczy koszty logistyczne za odbiór oraz odesłanie produktów, dla których nie została uznana reklamacja.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl