Promocje
Kawa Arabica na prezent/Zestaw prezentowy kawowy 4x100g
Kawa Arabica na prezent/Zestaw prezentowy kawowy 4x100g

52,70 zł

Cena regularna: 62,00 zł

szt.
Kawa Papua Nowa Gwinea Korofeigu 25x1000g Pakiet
Kawa Papua Nowa Gwinea Korofeigu 25x1000g Pakiet

2 237,50 zł

Cena regularna: 2 500,00 zł

szt.
Kawa India Malabar AA 25x1000g Pakiet
Kawa India Malabar AA 25x1000g Pakiet

2 192,75 zł

Cena regularna: 2 450,00 zł

szt.
Kawa India Malabar AA 10x1000g Pakiet
Kawa India Malabar AA 10x1000g Pakiet

916,30 zł

Cena regularna: 980,00 zł

szt.
Kawa Americano 25x1000g Pakiet
Kawa Americano 25x1000g Pakiet

1 991,38 zł

Cena regularna: 2 225,00 zł

szt.
Kawa Americano 10x1000g Pakiet
Kawa Americano 10x1000g Pakiet

832,15 zł

Cena regularna: 890,00 zł

szt.
Kawa Espresso Premium 25x1000g Pakiet
Kawa Espresso Premium 25x1000g Pakiet

1 946,63 zł

Cena regularna: 2 175,00 zł

szt.
Kawa Espresso Premium 10x1000g Pakiet
Kawa Espresso Premium 10x1000g Pakiet

813,45 zł

Cena regularna: 870,00 zł

szt.
Santos Brazil 25x1000g Pakiet
Santos Brazil 25x1000g Pakiet

2 036,13 zł

Cena regularna: 2 275,00 zł

szt.
Santos Brazil 10x1000g Pakiet
Santos Brazil 10x1000g Pakiet

850,85 zł

Cena regularna: 910,00 zł

szt.
Kawa Papua Nowa Gwinea Korofeigu 10x1000g Pakiet
Kawa Papua Nowa Gwinea Korofeigu 10x1000g Pakiet

935,00 zł

Cena regularna: 1 000,00 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, mogą Państwo zwrócić produkty bez podania przyczyny. W tym celu prosimy od wysłanie paczki zwrotnej do nas na adres: 

LIK sp. z o.o.

"Radomska Kraftowa Kawa"

ul. Słowackiego 91

26-600 Radom

 

O CZYM NALEŻY PAMIĘTAĆ: 

1. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu (do pobrania tutaj: Formularz zwrotu).

2. Paczka powinna być odpowiednio zabezpieczona, koszt zwrotu pokrywa klient we własnym zakresie.

3. Zwroty bez dołączonego formularza nie będą rozpatrywane.

4. Korekta faktury zostanie pomniejszona o koszty logistyczne.*

5. Nie dokonujemy wymiany produktów - aby otrzymać inny produkt, należy złożyć nowe zamówienie. 

* w przypadku gdy w zamówieniu została uwzględniona darmowa dostawa, LIK sp. z o.o. pomniejszy korektę faktury o faktyczne koszty logistyczne poniesione przy wysyłce pierwotnego zamówienia.

 

 

 

 

 

REKLAMACJE

 

W przypadku otrzymania wadliwych produktów, mogą Państwo złożyć na nie reklamację. W tym celu prosimy poinformować o zaistniałej sytuacji w sposób telefoniczny lub mailowy.. Przy kontakcie należy podać ilość reklamowanych produktów oraz opis problemu (zdjęcia). Następnie należy produkty przygotować do przesyłki, podać wymiary oraz wagę paczki oraz wskazać adres odbioru przesyłki. Pracownik firmy LIK sp. z o.o. zamówi kuriera po odbiór wadliwych opakowań.

Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji (do pobrania tutaj: Formularz reklamacyjny).

Reklamacje bez formularza będą rozpatrywane negatywnie.

Państwa przesyłka trafi do działu reklamacji, jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie firma LIK sp. z o.o. zaproponuje odpowiednie rozwiązanie / rekompensatę.

Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócone produkty zostaną odesłane na adres nadawcy, a firma LIK sp. z o.o. naliczy koszty logistyczne za odbiór oraz odesłanie produktów, dla których nie została uznana reklamacja.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl